söndag 11 mars 2012

helg

Sammanfattar som katastrof

alla som har försökt att hitta tid att träffa mig vet att det inte alltid är det lättaste man får nästan boka månader i förväg

känner mig som en fin fin restaurang där man måste boka i god tid för att få den bästa platsen.

Men ibland är det trägen vinner, eller nu i efterhand förlorar , men men det är inte mitt fel det vara blir så

Tjat i 3 månader om att träffas JAJAJA okej då......

kom 2 h för sent tog fel tåg hoppa av i fel stad , redan där kunde jag nog känt att jag inte var i form.

ja efter middag och lagom till kaffet kom det, det man fasar för....

MAGINFLUENSAN... tjoho

Har aldrig velat hem så mycket och längtat efter min lgh som jag egentligen hatar som just då.

Ja då ligger man här i soffan väntar på att barnen ska komma hem , tanken var lekpark sanningen blir soffan och fika

Man ska aldrig säga att man aldrig blir sjuk för då blir man sjuk......




Inga kommentarer: