fredag 23 mars 2012

Solen

Känns att våren är på väg, solens närvaro gör en bara så glad

Ser fram emot massa uteserveringar och sommaröl med de som får en att må bra

tänkte tjuvstarta idag, hittade en rolig öl på systemet och var tvungen att testa den, den matchar mina döskallar i öronen mohahahahahah

Och ni som känner mig kan nog lista ut vad det är för något på flaskan, sen blev det de vanliga SOMMAR öl , nä inte SOL men men men men men gissa ja just det CORONA

Jag har tänk att ha en fantastisk kväll med S , god mat ( som alltid när vi är i farten) och god dricka som bra sällskap

Ja ni ser kan inte bli bättre.....

LÖRDAGEN ????? den är ett skrivet blad jag jag tänker njuta av att ta den som den kommer ( liten fika inplanerad men men )

Ha det toppen på er alla där ute och må solen skina även på er

Inga kommentarer: