söndag 13 september 2009

vad har hänt i dag då??

Egentligen inte så speciellt mkt,

natten var jättes spännande på många sätt såg väl ut så här:

Anna å Casper somnade i soffan, vaknar ca 01.30, fixar å trixar lite å lägger mig i sängen. Kranen på stora toa börjar brumma ca 2, går upp å stänger av den, hinner nog precis lägga huvudet på kudden å somna igen så vaknar Tuva, sen är hon vaken å vaken å vaken kissar lite å vill ha välling å är vaken till ca 4.30, tror ni att hon nu ska sova länge?? Nope 06.30 vaknar båda barnen. Mamma ligger kvar i sängen å förklarar att det finns yoggi i kylskåpet bara att ta för sig.

I dag är jag jätte trött, Casper har varit på kalas hos sina klasskompisar tror att han har haft det jätte roligt, jag har nog mest suttit här å svorit åt skrivaren som inte fungerar, efter mycket om och men så kom jag fram till att den svarta färgen troligtvis var slut, beställde nytt på inclub. brukar gå snabbt.

Ska strax lägga loppan vi ska upp tidigt i morgon, jag ska till skolan och om allt klaffar luncha med mamma hoppas att det gör det för det hade varit jätte mysigt.

barnen håller på att ha i hjäl varandra i stora rummet, Casper är så mcker 6 år just nu så han är så super störig och lyssnar inte å gör precis som han vill hela tiden. OHH vad man är trött på honom tur att allt är förlåtet och glömt så fort han sluter de vackra ögonen och somnar för dagen.

ha det bra det ska jag ha

Anna

Inga kommentarer: