tisdag 15 september 2009

många minnen med både skratt å gråt



jag brukar inte bry mig när kändisar dör, det händer rätt så ofta eftersom det finns en hel del, men nu har dirty dancin patrick gått bort. Egentligen har det inte så jätte stor betydelse. Men filmen dirty dancing har berört mig jätte mycket.

Kommer ihåg hemma hos min kompis kirre i Lomma vi satt å tittade på den om å om i gen speciellt i slutet, å bara vissa fraser som " nobody puts my baby in a corner" å i slut scenen när han gör en helt fantastiskt min å dansar till "time of my life"

Sen att Milla å Krille chockerade hela bröllops festen med sin enorma prestation på bröllops "valsen" gör inte minnena mindre starka.

Vill bara tacka före en jätte bra film å vila i frid, hoppas inte att media blossa upp detta till enorma rubriker å en massa trams som de gjorde med MJ.

lägger in en länk till youtube till sista dansen, kan inte lägga den inbäddad för att de har stoppat det på denna just nu

"time of my life",

Från musikal filmer till observationer på ICA ,here we go

Anna

4 kommentarer:

mia sa...

Jag kan inte heller tro att det är sant! Först MJ sen detta. Det är som att hela vår barndom är döende

Anna sa...

ja och vi är inte ett år äldre än vad vi var då eller hur??

Jenny sa...

Visst har Dirty dancing satt sina spår... Patrick i sig är kanske inte någon man sörjer men filmgestalten...

Hälsningar Jenny

http://lillaja-mittliv.blogspot.com/

Anna sa...

ja precis