fredag 25 september 2009

vad ett litet mail kan göra

satt här en dag som alla andra å knåpade på vad jag skulle göra till skolan, ibland känns allt så trist man har mkt att göra men inga idéer.

Jag skrev ett mail till min käresta i stället, tänkte det är alltid roligt att få gulliga mail, där tog jag upp lite fint, att om han ville överraska mig så kunde ja tänka mig Camilla läckbergs nya bok fyrvakaren.












Den fick jag i dag :-D på den låg en jätte vacker vit ros. Hade jag haft en bättre kamera hade jag fotat det vackra ting men den kameran kommer på önskelisten till nästa eller nästa år *vink vink*

Så efter en dag fylld av moderskepps mattias och en massa romantik från mannen känner jag mig nöjd, okej vi tar bort Mattias. Mia du får behålla honom själv ( känner mig generös )

-jag tar bara min MAN.

efter denna gåva skulle vi jo gå på bio som för övrigt var jätte bra och sen äta middag och detta utan barn. Jätte mysigt.

Tänker för övrigt likt syrran vara min egen chef, FÅR INTE LÄSA BOKEN INNAN JAG HAR GJORT DEN ENGELSKA TEXTEN, jag lider vill så gärna greppa den å ta vid där förra slutade. Men nej får inte fören på måndag för är inte den engelska texten gjord då så är det ändå försent.

nu är det även sent på dygnet så jag säger natti natti.

Anna


Inga kommentarer: