måndag 21 september 2009

Måndag igen

dessa veckor bara springer i väg, suck snart har september oxå rusat i väg.

Ska strax köra till en kompis vi ska gå hälsorundan den är på ca 7 km å vi går så snabbt vi kan inte för snabbt för då kan man inte prata *fniss*

Mannen å det stora barnen leker med lego så underbart att höra detta skratt å lek, själv tittar jag runt lite, försöker att ladda ner adobes photoshop test version som vi behöver i skolan, samtidigt som jag förbereder mig inför LIA intervjun i morgon, återkommer med var jag ska vara när det är säkert.

ha en bra kväll

anna

2 kommentarer:

mia sa...

hup! vad är det för intervju?

Anna sa...

jag återkommer med den, vill inte lägga upp ngt fören jag har varit där. Intervjun är inför praktiken som böjar v 42. hoppas att de är ngt för mig.