tisdag 22 september 2009

intervju LIA

just hem kommern från intervju ang LIA:an

reaktionerna är

JAA
nej..... oh skit det vill Ja INTE

men jo det här kan bli bra

ja varför inte

Jag projekt sekreterare, de kankse ska välja en utan läs å skriv svårigheter, okej vi är två.. he he med samma problem

VILKEN erfarenhet klart vi kör!!!!

Hur många mil kommer jag att köra på 7 veckor??? kör ersättning oh ja

Okej let´s go

www.prios.se


Nu till ngt annart ska snart äta sen till Kicki för lite tupwere party sen hem lagom till superstars å sängen ev en flukt på FB å här vem vet

ha det bäst , Tuva häst

Anna

3 kommentarer:

mia sa...

Grattis tjejen, du är GRYM! Det kommer att gå skitbra, du skriver så att man förstår och det är hundra gånger viktigare än stavning. Dessutom finns det word med rättstavningskontroll ;)

mia sa...

Nu kommer lite språknörderi. Du skriver bra Anna, faktiskt. Du kanske inte tycker det själv men dina texter är personliga och välskrivna. Du har dina "att" på rätt ställen, du stavar oftast rätt (och skulle du skriva för något annat än din blogg är jag säker på att allt skulle bli rättstavat), du har en fin rytm mellan korta meningar och längre. Du krånglar inte till språket. Man hör att det är du som skriver, din personlighet kommer fram fint utan att det blir för svamligt. Det enda rådet jag kan ge är att tänka på att inte särskriva sammansatta ord (ex projektsekreterare) och kanske slänga dit ett kommatecken för att dela av (ex vilken erfarenhet, klart vi kör). Men det är små missar som nästan alla gör och verkligen ingenting att hänga upp sig vid, om man inte är en språknörd vill säga ;)
Du kommer att klara skrivuppgifterna galant, det är jag säker på.

Anna sa...

tack syrran det där med särskrivningar har jag hört förr, men tyvärr ser jag inte hur det ska vara, men det kommer säkert.

Ja det är nog ingen fara när man har vant sig vid tanken.

ja åh du firefox webbläsare har stavningskontroll det är skit bra.