torsdag 1 december 2011

Ont i magen

I morgon är det dags, som jag har längtar.

Blev inte som planerna var menat från början men tror att detta kommer bli så mkt bättre......

Sen är det middag på fredag hos pappa, porter gryta på älg kan helgen bli bättre?

Allt går så fort här, Casper och Tuva flyttar i jan, jag beh ff renovera min lgh men när ska jag hitta tid till det hur ska jag hinna???

Känner paniken liten komma men när det är färdigt kommer det att bli så bra, håll alla era tummar att jag får som jag vill =)

Livet går vidare..... folk kommer in i ens liv och lämnar spår, jag vet att jag hade lovar och jag står för det fortfarande jag försvinner inte aldrig, har man hamnat i mitt hjärta stannar man där för evigt.

Men just nu måste jag fatta beslut som gynnar mig och mitt liv, måste hitta tillbaka till den jag var. Den som kastar sig ut från den brantaste kanan på leklandet och skrattar som långben, den som älskar pirret i magen och vill göra det om å om igen, Den som vill packa korgen med gotte saker och gå till parken m barnen se de springa omkring och leka och bara ha roligt!!!

Var finns jag ? Vem är jag ?

Jag är Anna och jag är så jävla bra och ingen kan sätta sig på mig, försök och du försvinner ur mitt liv

tack å hej leverpastej

Inga kommentarer: