måndag 19 december 2011

nyårs krönika ( ja jag vet det är 2 veckor kvar )

Tänkte skriva min krönika nu, tänkte nu kan det missan inte hända mer på ett år......

Så tänkte jag ifs förra året med men tji fick jag :-(

Mina förhoppningar inför detta året var stora det skulle bli ett år så mycket bättre än 2010 , då jag ansåg ett det såg rätt så mycket träballe som någon fint uttryckte det.

SÅÅÅÅÅÅÅ fel man kan ha :-S

Ja förra året slutade bra i allfall, mycket skratt och galenskap har hört att det finns på film men just det nonchalerar jag STORT.

Så inleddes så 2011, funderar på om jag ska ta den långa eller korta versionen........

korta ser ut så här:

hade jobb, hade inte jobb, hade massor av jobb, fick fast jobb..

Var singel, inte singel, singel igen.....

Renoverade, tog ett uppehåll... renoverar igen

Mötte nya människor, förlorade människor som betyder mycket, mötte nya igen, förlorade några till......

Började inse att jag måste börja leva igen, gjorde ytterligare val i livet , insåg vem som betyder mest....

Bestämde mig för att 2012 så bli så in i helvete mycket bättre än 2010 och 2011 ihop.........

2012 ska jag :
Flytta

Må bättre

Nä hitta dröm-killen finns inte med.... sorry men hjärtat är för sargat och tron på den perfekta är lååångt borta ............. Oj vad depressiv och dra alla över en kam jag låter men jag blir gärna överbevisad att jag har fel

Nu ska jag ta mina underbara vänner som finns där i våt och torrt som alltid stället upp och aldrig sviker en, krossar en hjärta och ljuger..... och skapa det perfekta året .... ( och om du läser denna så för du gärna höra av dig..... )

Ja så ska jag skaffa katt igen för jag saknar de små liven, det är konstigt när man kommer på varför det är så tomt hos mig........

Ni får inte den långa varianten för jag tror att ni redan har tröttnat på den korta och den långa är egentligen inte så mkt roligare

have fun

pussar och kramar till ni som förtjänar det ni andra kan dra dit pepparn växer.....








Inga kommentarer: