lördag 3 december 2011

Ensamhet....

Sitter här i soffan hos mamma och funderar.....

Livet är inte så fruktansvärt ändå, man har vännen runt omkring sig som är så underbara och ljuvliga, de skakar vett i en när man inte kan tänka klart!

Att hitta kärleken är inte det man ska söka i livet, att hitta lugnet inom sig att vara nöjd med sig själv och älska sig själv är det man ska söka.....

Hitta sitt inre ro och kunna njuta av att vara jag....

Vet att jag har fattar beslut dessa veckor som sårar vissa men, när man upptäcker att människor inte är vad de säger att de är, finns det inte plats för dem i mitt liv!!!

Jag brukar inte försvinna ur någons liv har aldrig gjort och det gör ont att missta VISSA, men ibland måste man slå näven i bordet och visa att visst beteende inte är acceptabelt........

Vet att de aldrig kommer att förstå men det kräver jag inte....... jag går vidare med huvudet högt och kommer gå så mycket starkare ur detta än någon annan förstår!!!!

Nu är det min tur att leva!!!!!! 2012 ska bli det bästa året någonsin

PS Jag ska ha den lgh, det är bara så det står Anna på den.......

Inga kommentarer: