söndag 11 december 2011

jag gör det på mitt sätt

Att göra val i livet innebär ofta att välja bort saker, välja bort de som drar ner en inte lyfter upp en.....

Jobbiga beslut, men livs nödvändiga för att överleva.......


Ni som lyssnar på musik mycket och finner tröst i det, tänk er när allt är så svart att den ända ni har är tystnaden och det är det som får er att finna ro...... då är det ensamt kan jag säga men all musik har ett minne till något och när det är minnena som du försöker att radera för att kunna gå vidare så är det tystnaden som får tala......

Man känner sig värdelös obetydlig, inte värt ett skit.........

tur man har sina barn som ger en en kärlek som är så kravlös när hoppet är borta på allt annat


Nä jag beskyller det inte på någon speciell men om någon känner sig träffad så är det inte min mening.......

ska packa väskan till barnen lucia klänningen ska ner och kronan och en sjuk tuva ska köras till hennes pappas jobb i morgon bitti , så alla lundabor och ni omkring inget larm till 112 i morgon bitti jag kan inte komma hur sent som helst till jobb

sov så gott här ska de vikas tvätt IGEN

Inga kommentarer: