tisdag 29 mars 2011

( utan titel)

Ensamhet vad är det för ngt? tid att läka tid att hitta sig själv...

Vem är jag egentligen och vem bestämde att mitt liv skulle se ut så här? Vad hände?

Nu sitter man här, ensam har valt det helt själv, behövde det behöver hitta mig själv, kan inte kasta mig i armarna på andra killar för att hitta lycka, den finns inte där jag vet det men va fan.....

Tryggheten finns hos mina barn, ska gosa med dem hela natten, det blir trångt men så mkt kärlek man får =)

Kan man fly från verkligheten, kommer den ifatt en sen eller den är borta för evigt......
Jag flyr, jag går ut blir ngn annan ler så att ögonen tindrar och hela jag lyser, bara för en kväll för att glömma för att kunna orka.

Är detta ngn jälva 30 års kris eller vad är det som händer, vad är jag snart vuxen å vet ff inte vad jag vill bli när jag blir stor, när är man stor? när kan jag sluta säga så å veta vad jag vill bli?

Vad vill jag med mitt liv å hur vill ja leva det?

Kommer jag någonsin hitta ngn att dela det med, och kommer jag kunna ge den det den vill ha?
tänk om han oxå en dag kommer och säger att han inte orkar mera att han har gett upp, vågar man ta den chansen igen?

Vem är han att besluta om mitt liv???????????? Jag vill ta besluten själv jag vill bestämma själv, det är MITT LIV....

tack för mig nu ska jag försvinna i en bok =)

bestämde mig för att läsa lite, köpte 4 pocket har snart 2 kvar, det är bra att försvinna från verkligheten ibland, läsa om ngn som har det värre ngn som mår sämre, ngn som gör ngt åt det å gör det fan så bra

Inga kommentarer: