onsdag 9 mars 2011

Njuta

har semester å ska bara njuta .......

Vaknade av mig själv innan tuppen gal i morse, sitter nu vid köksbordet dricker kaffe lyssnar på morgon radio och läser tidningen, DET är att ta hand om livet......... fattas bara solen strålar mot ansiktet, men man kan jo inte få allt på en å samma gång

Ska luncha med världens bästa MAMMA i dag , när det vet jag inte å inte hon i häller :-/ men luncha ska vi, goa mamma du är så förvirrad....... undra var jag har fått mitt när du har ditt kvar *ler*

Var och träffade barnen igår lite extra så där en onsdag åååå som jag mös, de sprang rakt i famnen och bara skrek MAMMMMMMA så länge sedan jag träffade dig ( det var på måndagen ) , nu kan jag leva med det jätte länge i allafall tills söndag , ja inte en dag längre än den dagen.

Ska försöka åka upp till min syster en helg, jo jag tittar syster yster på att hitta en helg men antingen är det påsk eller så hade jag tänkt att ha kalas ( boka in en tripp till skåne helgen EFTER jag fyller år för då hade jag tänkt att ha kalas) , Enl visa männ kan man inte ha 30 års kalas på påskdagen , tja kankse inte man ÄR jo ledig dagen efter men tja det kanske inte finns så många stället att gå ut på......

Nä nu ska jag kanske duscha
ha det så bra

Inga kommentarer: