söndag 27 mars 2011

Inte så jävla perfekt.....

Men anna, dansgolvet är jo tomt, du behöver inte använda scenen......

Jo får det behöver jag, alla titta på mig jag är den jag är, å jag är det förbannat bra med =)

Kunde inte haft en roligare helg, en massa citat som bara måste förevigas

Vem som har sagt vad är min hemlis.....

" men bara ett litet hångel"

"Du kan sova i min säng, sängkläderna är knullfria"

"Har ingen aning om vad jag tänkte på när jag lagade kaffet" ( JAG vet...... )

"Dig känner jag igen......" ( det tar vi gånger 3 ...... å det är för övrigt ingen bra kommentar när den som får det sagt tills sig inte har ngn aning om vem personen är )

" ja vi kan väl ta en öl, eller två "

" Vi shottar, blir mindre kladd då och det går lixom lite snabbare att dricka"



ja det var ett urplock...

Ibland behöver man bara känna sig som en Gudinna.......

Inga kommentarer: