fredag 16 oktober 2009

Ledig vad är det??

den lediga och mysiga dagen förvandlas snabbt till. Stressig och JOBB dag.

Hrm, tyvärr tackade jag ja på mitt jobb förslag INNAN Niklas fick sitt. Ingen fara jag tjänar så jätte bra att jobba som usk i kommunen. Det är jo lika myckar som kval ö-tid 24 på Falck *sure*

å de undrar vaför jag inte jobbar så mkt, ja vem vet??

får slita häcken av mig i en månad för att ens komma i närheten för ett pass på niklas.

Tänk så mycket insikt man får av 5 timmar.
1. jag vill verkligen inte jobba som usk mer ( i alla fall inte med äldre)
2.Allas förfrågningar om ett särskilt yrke har att min hjärna i kortslutning.
3.Finns vissa SSK som bara är så bra ( denna gången syftar jag varken på mamma eller Niklas)
sov gott de ska jag

Skånes djurpark å middag hos Erika väntar i morgon.
Anna

Inga kommentarer: