onsdag 21 oktober 2009

Funderingar...

Ibland så bara man funderar så mycket så att man blir helt snurrig.

Funderar över hur livet kommer att se ut när man har semester? Kommer jag och Niklas stå ut med varandra när vi är lediga tillsammans eller måste vi alltid jobba om varandra?

Hur kommer man dit man vill? jag har en illusion om vad jag vill, men hur kommer jag dit? Ska försöka att hitta en praktik plats som kan leda mig i rätt riktning.

Hittade lite citat från vår läroplan det låter så fint

".... en viktig uppgift är att tydliggöra användarens och verksamhetens krav och verka för att få användar driven iställer för en teknikdriven IT-utveckling ...... Varje system kan fungera ypperligt var för sig men själv men måste, för att vara ett effektivt verksamhetsstöd få den vårdpersonal som ska kunna hantera den, kunna samverka med andra system och produkter"

låter bra va??

Mycket funderingar kvar.

nu åter till annat bye bye

Anna

Inga kommentarer: