söndag 4 oktober 2009

Back in time

I fredags var det åter 2002, Niklas å jag hyrde filmer lagade vuxen mat å drack en massa vin. ( barnen var dumpade hos mormor).

Middagen å frukosten intogs i vardagsrummet allt efter alla regler då 2002 hade nämligen vi inget kök.

Vi sov jätte länge ända tills 830 fast jag vägarde att gå upp låg kvar in sängen till 1030 då var jag så hungrig å längtade efter mina barn.....

Fast det var roligt att bara spola tiden tillbaka lite.

Efter vin intag gick min Facebook vägande man med på att försöka gå med OM jag spelade WOW med honom. han är numera en sida för jag spelade med honom i går kväll. Inte så farligt. Jag döpte med till Anna Anka, Niklas till Arne Anka!!!!!

Nu ska maten lagas efter ett besök på Sjöbodagen och THE POODELS, de blåste å regnade. Vi gick hem.

I morgon ska jag observera mitt design projekt på Niklas jobb vilket innebär att jag ska vara i där. Ska bli intressant får säkert mera gjort där än hemma =)

ha det bäst

Anna

Inga kommentarer: