torsdag 29 oktober 2009

i´m on my way or NOT!!!

de sades när X 2000 kom att folk blev åksjuka pga att det gick för snabbt, men efter dagens resa fattar jag inte vad de menar, snabbt, stå still stå still menar de nog,

planen var middag i stockholm, det blev bistron på Sj, inte lika fancy å gott, en halv varm laxpuding. Yummi. Som plåster på såret fick man kaffe. Oh tack men jag dricker TE!!! ok det gick att byta, tur att jag var snabb inte många te påsar kvar, har man slutat att dricka kaffe el folk har kommit på att det inte är roligt att kissa på tåg?
i alla fall snart är jag framme 1,5 timme för sent

å på mitt möte innan i dag nämde de nog facebook minst 10 gånger å jag såg på väg till bistron att minst 10 spelade farmville. Är hela mänskligheten beroende??

Anna

1 kommentar:

mamma sa...

visst är sj underbart, en resa för mig malmö-stockholm med x2000 tog bara 27 timmar!!!