söndag 7 juni 2009

kläder på tradera

har börjat en ny hobby säljer kläder på tradera å det går i vågor i bland får man mkt för det ibland inget alls.

just nu ligger det ett kläd paket i stl 74/80 till tjej, har bara tjej kläder. Alla Caspers kläder går oavkortat det den behövande lillebror på en annan blogg. ;-) nä skämt å sido vi har byteshandel kläder mot kläder å det gillar jag, hon har en flicka i min son ålder å jag en i hennes son ålder tycker det är bra att man kan göra så det vinner alla på, dess värre är det så att flickar alltid får mera kläder än pojkar så det blir lite ojämt med eftersom min man är gudfar till lillebror så kan det hända att det jämnar ut sig i långa loppet =).

denna sommaren är räddad då vi ska tvätta å måla huset å jag ska jobba hela sommaren på två jobb ja varför ska man vara ledig ???

Just nu så har grannen hyrt in ett företag för att tvätta deras hus vi är så sugna på att låta de ta vårat oxå om priset är överkomligt, för då är det "bara" att måla det hehe tur att man jobbar å "slipper" lite.

Nu ska vi ut å hamra lite på Caspers koja det är roligt även för oss vuxna =)

ha det bäst i blåsten

Anna

Inga kommentarer: