måndag 15 juni 2009

en 3 åring å en 6 åring

som givetvis trotsar samtidigt å när de väl har somnar X antal timmar för sent orkar man inte göra nåt, inte ens blogga =(

men min kära syster påminde min mellan grisen gal i granens topp å google att det var ett tag sedan å det har hon givetvis rätt i.

Tyckte att det var lite konstigt att ingen frivillig antog utmaningen med att bli stycken jag är faktiskt rätt så bra =) ingen mini fakir här ( ifs de är själv plågande men men )

väntar på att grannen ska komma in hon kör en kompis till Lund, hoppas att hon inte dröjer allt för länge jag ska upp i ottan i morgon, =(

min kära kollegaVC påminde min om att man faktiskt var ledig på midsommar afton men om jag jätte gärna ville komma så kunde jag det men då var jag SJÄLV på hela VC nja tror att jag njuter av att vara ledig för första gången på midsommar å känner på hur det kommer att vara sen när man är färdig med son utb dvs.

Mannen å Casper gör sjöarna osäkra i kväll de skulle nog se var det var lönt att skaffa fiske kort, tycker jag låter som en jätte rolig idé.

Nu ska jag surfa på blocket för att se om det finns en billig soffa till salu är nämligen sååå trött på min äckliga sak som inte går att få ren å är halv i sönder.

ha der så bra

Anna

1 kommentar:

mia sa...

hej sweety! hittade texten till grisen gal, mycket bra låt ;)
vad bra du skriver nuförtiden, ditt språk har verkligen utvecklats till en personlig stil som är kul att läsa (inte för att det var tråkigt att läsa innan, men du förstår vad jag menar)
kram!