tisdag 21 juli 2009

en "ny" affär i sjöbo

var inne på popcorn här i byn och såg att de hade en sekond hand avd, de har de inte haft förr, så jag gick dit hittade en jätte söt manchester kjol till Tuva. Esprit 50 kr sånt gillar man.

Hon fick ett hårband med det var väl roligt i sådär 5 min tills hon inte kunde sätta på det själv och satte det runt magen, tja nu sitter det inte riktigt bra runt huvudet längre så är det när de ska göra allt själv.
Casper blev givetvis ledsen att han inte fick ngt men när han såg att jag hade handlar jordgubbar så blev han glad han tog en extra så tyckte han att det inte var orättvis längre, men det fanns inget till honom bara till tjejer och till småkillar.


Ha det så bra nu ska jag klä på busungarna lite kläder sedan spela kort med casper, hoppas att Tuva somnar snabbt hon sov 60 min på dagis i dag =(

Anna

Inga kommentarer: