fredag 24 juli 2009

danmark inte danmark, danmark inte danmark. bestämma oss?!?!?!

Planen var att åka till danmark på lördag men hela veckan enl smhi ska det regna på lördag i danmark, men då gör vi ngt annat då så svårt kan det inte vara, mannen ringer till jobb, -Anna SMHI har ändrar sig nu ska det INTE regna på lördag ska vi chansa?? danmark är jo rätt så roligt (suddiga minnen sen INN å mkt öl). Klart vi ska dit åka karuseller =). Så nu är det danmark igen, får se vad SMHI visar i morgon.

Jobba i onsdags tror jag att det var suddig kväll dock inte för att man var full el ngt sånt, men jag hade en kväll som var så hemsk å jobbade med en som inte har innom vården att göra alls, jag klagade till högsta chefen ( den är bara tim ) hoppas att hon säger till henne å att hon ändrar sig el att hon får sluta. ( grr elaka horn växer ut)

Om jag säger så, så arbets vägrade hon å la en pat i sängen å vägra hjälpa den å gav den inte sin gånghjälp medel så den kom ingen stanns å där satt den i ca 1½ timme. jag var fast på ett larm där nyckenskåpet hade gått i baklås och den som behövde hjälp befann sig bakom låst dörr -PANIK!!!! det ordnade sig tillslut, arg som ett bi var man å slita fick man å köar bil som en blådåre å gråta en skvätt, de säger ifs att man får fina ögon av att rensa dem i bland.
Nu ska jag se om lilltösen har somnat och sen ägna mig åt wii spel med maken å sonen klassa ut i vissa saker å bli utklassad i vissa.

ha det så bra

Anna

Inga kommentarer: