tisdag 15 februari 2011

naaaaaaaj

se er detta senariet framför er.......

mamma kan jag leka vid snöhögen vid bilen medans du hämtar tuva?

ja visst, jag låter nycklarna sitta i gå in i bilen om du fryser ( det är snor kallt ute )

casper kom in på förskolan...

ahh lämnade du bilen olåst med nycklarna i???? ( inte första gången )

nä mamma jag låste så nu kan ingen komma in i bilen ..... ( han gjorde det som hans mamma sa att man skulle göra)

jag casper å fröknarna tittar på varandra.......

helt plötligt börjar casper skratta helt hysterisk, fnissa å ha sig

nyklarna i å bilen låst.....

casper låste du ALLA dörrar???

japp

dvs ALLA nycklar INNE i bilen jag å barnen utanför..... WHAT THE FUCK

klockan är 1830 å vi har inte ätit...

ny finns det superhjälpar med extra nycklar ..... hemkom vi å mat fick vi i oss..... så nu är det oxå gjorto lixom......

somnade trötta å utmattade det är tröttsamt att få besök av superhjälar =) men den är så go så han får komma i kväll igen..

Inga kommentarer: