tisdag 1 februari 2011

foto...

de säger att en bild säger mer än tusen ord.... ni får orden hahahah

tänk er en Tuva.... kallar mamma vill du ha glass?? Oh yes det vill hon alltid ha
mamman går in i Tuvas rum där sitter hon med en potta ( en till dockor tack å lov) å rör med ett avdraget barbie ben...... jätte glad..... ja jag fotograferade men latmasken ni vet....

bild två..... fotograferade min mat när jag å sonja var och åt på hewlati ( eller hur det stavas) en indisk restorang vid möllan, det såg så gott ut då, å man kände dofterna av koriander nan brödet å cobra ölen, tittar du på bilden nu ser det ut som någon har lagt där efter en lite väl hårt utekväll.........

ser ni text fungerar med =)

1 kommentar:

mia sa...

Jag ser det framför mig! Å vad jag saknar er. Kan ni inte komma upp snart?