fredag 17 december 2010

Törnrosa sov i hundraår hundraår hundraååååår...

ja så känns det denna veckan,

sovit konstant hela måndagen och hela onsdagen......

just nu väntar jag på att få sluta jobba och försöka mig på att hitta några julklappar.. hörde att någon önskade sig en radio styrd kaktus med skägg *ler*

Ska göra mitt bästa =)

en vecka till julafton säger de som vet....... jag längtar inte alls, känner mest stress och panik, vemodig och kluven, tänkte vara törnrosa då med men det går nog inte barnen med på de vill paket, tomte och springa å klämma och känna i timmar å fråga när kommer tomten , är han på väg när kommer han, mamma när kommer han

Å sen när någon har "förlorat vadet" och får gå och klä ut sig, förställer rösten liten och spelar med.. såskiner ögonen upp.
Casper spelar alltid med, men kommer alltid sen och berättar vem det var ( det har han gjort sedan han kunde prata)

en dag sa han till mig, du mamma.... tomten finns inte men det gör inget!!!!

ÅÅÅ jag läntar tills i morgon när jag ska SOOOOOVVVVAAAA ut på morgonen, å sen kommer bästa Ninni för lite lördags mys


ha det bäst i snön...

Inga kommentarer: