lördag 11 december 2010

Dubbel NEJJJJJJ

kan inte blogga med den "nya" telefonen skandal...

Tänkte lägga in en bild på min ursnygga bokhylla, originell men funktionell =)

Ska se om jag kan sen....just nu är det HLR på min förra så ja kan komma åt mina nummer...... de är väldigt många massa samlande under många år. Då undrar ni om jag använder alla, tja ibland kommer man på skit vad länge sedan jag hörde av henne eller honom och slänger iväg ett sms eller två

Hade tänkt att ha en dag att återhämta mig lite på , har jätte jätte jätte jätte mkt på jobb hade kunnat jobba 200 % minst just nu men ack vad det inte går. Nästa vecka blir det de dock, så jag slipper att ta ut VAB för casper i onsdags när han var på OP, man ska inte vara dum för då blir man kung eller hur det nu var..

Inga kommentarer: