måndag 31 augusti 2009

morgon stress har guld i mun

ett barn som vägrar att vara hemma med en sovande pappa ( när mamma är hemma då ska hon vara hemma å väcka henne å FÅR det av pappa sin men det är slut på det NU!!). en son som tar 50 min på sig att äta en macka å dricka ett glas mjölk. 20 min på toa som han absolut MÅSTE gå på när man ska köra 10 min på att välja en anna tröja än den som jag tog till honom.

VI hade 60 min kan väl tycka att det är rätt så sunt att det ska ta en timme att gå på toa, äta tvätta sig å klä sig. Nu säger ni gå upp tidigare men det hjälper inte detta är hur han trotsar just nu mer blir resultatet en mamma som inte tjatar å då äter han inte. HATAR när han äter frukost hemma blir sånt tjafs då.
Sur mamma jätte arg mamma å frustrerad mamma.

så nu mår man lite bättre får ha skrikit av sig här, hoppas att dagen blir bättre.

DET ÄR SKOLSTART FÖR MIG I DAG =)

bye bye

Anna

Inga kommentarer: