tisdag 4 augusti 2009

En ny familje medlem

han heter fluffy och är 8 veckor, en dvärgvädur med lite lejon i står det. han är jätte söt det är caspers han fick den i present. Han gillar den så mkt så att han blir helt tokig ibland vill man bara rysta om honom å välkomna honom till världen igen.

Det kommer bilder hoppas jag

nu är det bara 1½ vecka kvar på sommar jobbet ska bli skönt har 2 veckors "ledighet" innan skolan börjar å vad jag ska njuta.

Nu väntar jag in min granne på lite te, hon tror att vi ska se film men det orkar inte jag.

är för tillfället jätte trött, väntar på att läkaren ska höra av sig ang proverna jag har tagit, vet ifs svaret med inte vad det betyder hoppas på att han säger till i morgon annars får jag kika in till honom och fråga själv.

ha det så bra

Anna

2 kommentarer:

mia sa...

Bilder!!

Anna sa...

det är bara att titta lite längre upp syrran, ;-)