lördag 12 maj 2012

när kroppen lämnar WA

Man kan vara trött i kroppen av olika anledningar. värka i benen och man känner att man lever.

Jag har inte gjort något men ändå känns det som om jag var med och sprang göteborgsvarvet idag

kroppen är slut den orkar inte så mkt mera men knoppen är pigg

jag borde gå och lägga mig i sängen låta kroppen vila och se till att må bättre

hjärnan vill en sak kan inte resten av kroppen följa med liksom

har tagit provet vet resultatet undrar när läkaren ska ringa och be om omprover

patologiska svar på några stycken och jag är ingen expert så jag vet inte vad det betyder... men vet att järn var ett av det och vad jag vet blir man trött av låga järn värden.......

snälla lilla dokter dags att ringa nu .....

nä nu orkar jag inte skriva mera men bjuder på en bild




Inga kommentarer: