fredag 26 november 2010

SNÖ......DÖ!!!!!

Inte för att vara så speciellt negativ eller så men, jag gillar verkligen inte denna delen av året, speciellt inte när den bestämmer sig för att vara vit!!!!

Om en önskan hade kunnat uppfyllas ( egentligen hade jag nog önskat mig ngt annat men det tar vi en annan gång) så hade jag önskat att det enbart snöade på skid och pulka backarna, okej på gräsmattorna med men INTE på vägarna..... sen är det sjukt kallt att skrapa bort skiten med.

En sak som hände mig igår är detta:
Igår när jag skulle köra hem från jobb, jag parkerar där jag bodde innan i min första lägenhet.
Så satt jag mig i godanro i bilen och skulle starta den röda faran, då de BANKAR på fönstret. Jag tittar ut genom det och där ser man en polis bricka upptryckandes, tänkte detta händer bara på film och vad det än är så var det inte JAG .

Den snälla polisen ( han var snygg med) ville bara veta om jag bodde i huset de behövde komma in, när jag sa att jag var på väg hem från jobb sa han bara okej, men du.. Ja ( men lite darrande röst kom på att ena baklyktan är i sönder och jag har köpt en men har inte lyckats muta någon att byta den än) . Han ville bara be mig att köra försiktigt det var sjukt halt ute.

Som sagt detta är malmö, jag vill ha kaos på jobbet gillar det! kommer aldrig byta =)

Detta var ifs privat men ändå lite jobb relaterat

Ha det bäst, ska snart ut och halka runder på väg 11

Inga kommentarer: