torsdag 21 oktober 2010

10 000

tja du måste ha 10 000 över för att det ska gå igenom kalkylen??

Okej sen när hade jag det??
har levt på CSN å föräldrapenning i typ 10 år, jag klarar mig på 3000, lätt som en plätt :-)

men en kalkyl är en kalkyl å den måste visst följas, han är trevlig å finkänslig, tror att han fick en ny kund.

Men som syrran en gång sa " allting går med en rosa resår" hon har även sagt många andra mkt kloka saker..... En bra syster det där, det senaste var " Anna det går men det kommer bli tajt" å bara för hennes skull lyssnas jag på Nirvana just nu, skulle dock kunna lyssna på Idde Scultz å fiskarna i havet å minnas bort till Kristianstadgatan å när vi satt i fönsterkarmarna å var inte en dag över 15 å knapp torra bakom öronen...



de är minnen det.....

2 kommentarer:

Mia sa...

Nämen Anna. Vad fint, å! Minns också det. Förlåt att jag varit så frånvarande på sistone. Vi pratar på telefon snart. Kram på dig älsklingssyster

Anna sa...

ingen fara det är jag med, får boka in en Stockholms resa snart så vi får ta igen allt :-) Puss å kram