fredag 6 november 2009

It¨s all coming back to me now

Man trodde att minnena skulle blekna med tiden, att de sakta skulle förintas från hjärnan.
Men det trodde man fel, ibland så gnager det fast riktigt ordentligt, hur mycker du än gnuggar å gnuggar försvinner inte tankarna å minnena.

Att det kan var så svårt!!!!!!!!!

Fast även i det mörkaste mörka finns det ljus, hopp å glädje.

Ibland sitter jag å bara ler åt hur livet vill med en ibland.
Som en sa innan i dag, det är som om någon sitter å tittar på en, nu är de för lyckliga vi ställer till med något riktigt jävligt!!!!! Vi gör det inte bara en gång utan två , tre ibland 4 men oftast 3.

Man kanske inte ska le åt det men va ska man göra? Ge upp?? Nä skratta faran i ansikten, spotta på den å sparka riktigt hårt!!!!

Har förståss lärt mig av en vis pappa, att våld inte löser några problem, men vissa saker behöver vägledning på rättspår.

Detta blev helt plötsligt väldigt bittert, men man kan inte alltid vara glad å sprudlande.
Om alla hade varit glada alltid hade man inte uppskattat det tillslut, man får vara en bitter fitta i bland.

Jag var glad i morse, somnade på ett bra humör. tack om du läser detta!!!

Var glad när jag körde till praktiken, var glad när ja kom dit. Men sen försvann allt i ett nafs. Gillar inte när folk, män kvinnor what ever hackar på folk utan grund i det hela. Å när de använder mig som hackkyckling på saker som inte stämmer. Om det är något problem säg till då för f-n, å ha all fakta inna du talar!!!! Ohh så irriterad man kan vara. Att jag inte släpper det kan man undra. Men är man bitter å är man bitter!

En sak som iallafall gjorde mig glad var att jag hittade en funktion som ja letade efter, det tog tid men jag fick annat att tänka på. Så nu har jag säkerhets kopierat hela min kontaktlista i mobilen på datorn, uppdaterat mobilen, fick en massa nya ikoner. laggt in alla kontakt uppgifter igen. Hoppas att detta göra att mobilen håller ett tag till.......

ha det så bra, å det är okej att var bitter ibland

Anna

1 kommentar:

mamma sa...

Ibland måste man bara få vara förbannad, sur o tvär, både med och utan orsak. kram